четвъртък, 21 януари 2010 г.

Нещо мило

Нанита отново ме изненада с наградка за приятелство.


благодаря ти, Нанита! Много ме радваш :)
А ето и на кого ще я изпратя: Dessyb, приятелка от реалния живот, за да я стимулирам да си донаправи блога
и Damayanti, защото е любимата ми дизайнерка и интернет приятелка.

Но Нанита и публикувала и нещо много ценно, което искам да покажа и на вас. Ако всеки един от нас намира повече неща около себе си, на които да се усмихва малко повече, светът би бил много по-добро място за живеене. Може да е клише като израз, но е много вярно :)


Копвам го директно от нейния блог:

Цитирам дословно поста на Мелиса в
Позитивното - храна за душата: копиран от блога на Диани
"Смехът е заразителен, "прихващаш" го като грипа. Когато срещна някой, който ми се усмихва, тутакси предавам усмивката по-нататък. Хиля си се открито и видя ли насреща, че хората ми се усмихват, вече знам, че съм забелязан. Така една едничка усмивка може да обиколи света и всеки да си вземе от нея като от несметно съкровище. Ако и ти сега се усмихваш, накарай и другите да го почувстват. Започни епидемия и "зарази" целия свят. Вземи тази усмивка и я изпрати на един приятел. "Един" ли казах?! Всеки има нужда от усмивка!!!"

Усмихвайте се когато се събудите
Усмихвайте се когато ви подаде ръка приятел
Усмихвайте се ....
Публикуване на коментар

Изработена сватбена фотокнига