неделя, 19 септември 2010 г.

Вечер на експериментите


10 ОКТОМВРИ 2010, НЕДЕЛЯ

Палачинко-понички

Вчера, разглеждайки какво ново има по блоговете, които следя, попаднах на тази интригуваща и лесна за изпълнение рецепта, предложена от Йоли. И тъй като децата много харесаха Хискин доунътс ;) веднага реших за закуска в неделя да им сервирам тези понички. И искам да ви кажа, че по-лесна и бърза закуска отдавна не бях правила. И станаха точно както Йоли ги беше описала - мекички и с дупка в средата, за да си я напълним както ни харесва. Тишко ги нарече Паличинко-понички (все пак нали тестото е палачинково :) ) Ометоха се веднага - как да се устои на тази комбинация между палачинка и поничка. Стават и за гости, ако се напълнят с подходяща плънка. Благодаря на Йоли и нейната леля за вкусната рецепта.




25 СЕПТЕМВРИ 2010, СЪБОТА

Хискин Доунътс или просто понички

Моят голям син Тихомир от доста време ме врънка да направим понички. Почти постоянно... И преди няколко дни, докато разглеждах вкуснотийките, които Ивейн приготвя, попаднах и на рецепта за понички, която не изглеждаше никак сложна. И така речено-сторено - обещах им за събота понички и ги приготвих, но двойна доза, защото имам 3-ма мъже :) Сложих всички продукти в хлебопекарната (само яйцата със захарта разбих отделно), тестото беше лепкаво след втасването и нямаше възможност за точене, но го направих на топки, изпържих ги по съветите на Ивейн една по една в малък съд и воала:

Моят мъж толкова ги хареса, че все наобикаляше чинията и хапвайки от тях, ги хвалеше. Дори и име им измисли - Хискин доунътс (за кратко ми казват Хис или Хиси).
Ами това е... сега ще има тормоз да им ги правя по-често... съдба...

Тишо се кефи, пълнейки поничките:


22 СЕПТЕМВРИ 2010, СРЯДА

Браунис със сметана


Моят мъж искаше нещо сладичко и аз се приготвих да му правя мъфини с круши. Да ама ми липсваше една съставка и затова приготвих този бърз и много вкусен сладкиш, на който отдавна се каня. Рецептата е на Лулу. Благодаря, Лулу!



19 СЕПТЕМВРИ 2010, НЕДЕЛЯ


Днес се чувствам уморена, но и много удовлетворена. Снощи имахме гости и реших да потворя в кухнята неща, които не бях правила досега. Това си ми е притеснително по-принцип (предпочитам да предлагам изпитани рецепти в такива случаи), но експериментаторският ми дух се оказа по-силен. И благодарение на Йоли с нейната Торта-салата, с Ноазетите в ладийки и Крамбъла със сини сливи на Ивейн и с Шоколадовите тарталети с крушов крем на Лоис вечерята беше много вкусна и красива, а гостите бяха възхитени.
Постарах се да направя снимки, които поне да наподобяват техните, но още съм далеч от тяхното съвършенство. Както и да е - БЛАГОДАРЯ, момичета!!!

3 коментара:

Йоланта Делибозова каза...

Прекрасно меню и още по-прекрасно изпълнение! Много,много ти благодаря за доверието мила.Искрено се радвам да видя нещата,които си направила.Страхотна си!

Чудесийки от хартийки каза...

Ох, благодаря ти, Йоли! От майстор като теб, оценката е наистина висока! Зарадва ме мноoooго!

Ивейн каза...

И аз съм така -точно когато не трябва се впускам в нови предизвикателства. Добре, че няма провали :) Радвам, че си останала доволна и си очаровала гостите.
Много хубаво си представила "експериментите" в снимки!

Изработена сватбена фотокнига