неделя, 10 юни 2012 г.

Картичка за късмет

В един много тежък за мен момент, клиентка  (съвсем случайно) ми подари четирилистна детелинка. Толкова ме зарадва, че сметнах, че мога да върна същия жест към друг човек, на когото много държа. И тъй като дори и да се заровя в цяла поляна с детелини, едва ли ще намеря четирилистна, затова моята е хартиена, но направена с много желание и събрала цялата позитивна енергия, която имам.


Дори се пробвах да шия - на ръка при това - мале, мале, стана работата :)


3 коментара:

Vili M. каза...

Картичката на живо е още по - красива, а за посланието вътре ... нямам думи! Благодаря ти Хриси!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Картичкаата е толкова позитивна и мила като жест и послание, че със сигурност е много красива .
Прекрасна е!
Аз не съм се престрашила до сега да ползвм шевна машина при правенето на картичките си, но съм чела в постовете не другите момичета ,че има някой тънкости и ми се иска да ги споделя с теб.
Според Кали е важно, долния конец да е по-стегнат от горния. Струва ми се (може да е от снимките), че при теб шевът изглежда леко хлабав , за това си позволих да ти споделя този съвет. Надявам се да не се обидиш - картичката и така е много красива и е възможно да си търсила този ефект..
Отивам да прегледам картичките назад, защото съм изпуснала доста..

Чудесийки от хартийки каза...

O, благодаря за съветите! Само, че аз нямам шевна машина и тази картичка съм я шила на ръка. И както се вижда, шиенето не ми е силната страна :) А и хартията не позволяваше кой знае какво стягане, защото е от ръчно правените и имах чувството, че ще се разпадне, ако я стегна повече. Това ми беше първият опит и не знам дали ще повторя, ама пък нали трябва да се пробва от всичко :)))

Изработена сватбена фотокнига