събота, 23 юни 2012 г.

Три в едно

Една близка приятелка беше поканена на рожден ден в съчетание с представяне на книга на рожденичката и ме помоли да направя нещо подходящо. Веднага ми щукна, че съм виждала в нета подходаща за целта хем книга, хем картичка, хем с местенце за подарък. Запретнах ръкави с голям ентусиазъм и ето какво се получи:


Добре че френдката ми я снима с нейния фотоапарат, че наистина си личи каква сладурка се получи книгата. Ще я пусна в  в новото седмично предизвикателство на  The Crazy Challenge и в Хоби предизвикателство №17 " Винтидж....."
.

4 коментара:

Ani каза...

Прекрасна е, наистина!

Ina каза...

Прелестна е! Толкова много детайли и толкова добре съчетани и изпълнени! Поздравления!

Диляна каза...

Страхотна картичка! Не знам защо съм изпуснала блога ти досега, но определено ще наминавам често! Поздрави :-)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Получило се е истинско бижу!
А снимките му са професионално направени и разкриват наистина красотата на твоята картичка 3 в 1 в цялата й прелест..
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №17 "Винтидж"

Изработена сватбена фотокнига