петък, 20 юли 2012 г.

Сватбен гардероб

Доскоро се оплаквах, че няма сватби покрай мен, а сега са мноооогооо. Та ето и следващата поръчка - от голямо и много готино семейство, което беше поканено на сватба. Сметнах, че и сватбената картичка трябва да е по-голяма, за да има повече място за подаръци ;))) 
Идеята е от сайта на мементо, изработката беше голяма забава (само дето се наложи да направя 3 шапки, докато се получи както трябва, а и това мини сватбено букетче отгоре...) Но накрая бях доволна от резултата.




5 коментара:

Vili M. каза...

Хрис, страхотен е много оригинален и перфектно изработен! Браво, креативна, както винаги!

Toni каза...

Уау! Страхооооотно! Направо съм без думи! Красиво, стилно, изпипано! Браво!!!

Addii каза...

Уау!Чудно!Много оригинално!

Ina каза...

Ехааа..! Страхотно е! Много оригинално, прекрасна прецизна изработва! Колко ли време ти е отнело?!? Но резултатът е великолепен! Поздравления!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Какво да добавя?
Впечатлена съм от оригиналността на картичката, както и от невероятно прецизната й изработка с любов към всеки детайл..
УНИКАТ!
Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №17 "Винтидж"

Изработена сватбена фотокнига