понеделник, 30 юли 2012 г.

Картичка с екзотично животно

Еми това е - и моят мъж каза, че "такава смеска между жираф, петниста хиена и котка", няма как да не е екзотично животно :))). Така че картичката отива при Картичкофуриите в тяхното предизвикателство: "Екзотично  животно". И  тъй като я завърших току що, снимките са вечерни и ужасни! То на дневните не ме бива кой знае колко, че на тези ли :))) Картичката е определено доста по свежа и ярка, но това са възможностите ми на мен като на фотограф и на моя фотоапарат :(
BTW основата е екрю - личи си, нали :)))

А и още нещо - днес ми се мерна снимка в нета, на която дама гладеше картичките си. И тъй като моите картони седят на руло поради липса на място (големите, де), днес реших да пробвам да изгладя картичката, която изрязана снощи и затисната с книги, си седеше все още приятно навита. Супер се получи!



5 коментара:

Toni каза...

super e! Mnogo sveja i originalna! A trevata e strahotna!

Ina каза...

Супер сладурска! Много ми харесаха шевове!

Veselina каза...

Много готина картичка! И свежа, и по детски поднесена, много ми харесва!

Migito Petrova каза...

Много сладко жирафче! благодаря, че участва в предизвикателството на Картичкофурии!

Чудесийки от хартийки каза...

Мнооого ви благодаря, момичета!

Изработена сватбена фотокнига