неделя, 19 август 2012 г.

Картичка Водопад

Засега нашите семейни спомени съхранявам във фотокниги, правени дигитално или чрез така наречения "дигитален скрапбукинг", но предизвикателството на  Vilini  наистина ме стимулира да направя нещо ползвайки традиционния "скрапбукинг". И трябва да ви кажа, че много ми хареса. Тъй като съм практична жена :) картичката ще отиде при бабата на малкия ми син, която живее в Силистра и отдавна не е виждала внучето.
Та по същество за играта - тук са 4 снимки от деня ни в аквапарка на Златни пясъци, където за поредна година си изкарваме супер. Отдавна исках да пробвам и тази техника - водопадът - така че се получи две в едно. Ето и резултата:







5 коментара:

Te4eto каза...

Много хитро и сладко! Идеята с водопада я открадвам за някоя от моите следващи странички :-)

district2 каза...

Страхотно изпълнение. Желая успех в предизвикателството!!!

vilini каза...

Условието " Обичам..." е изпълнено на 100 процента. Идеята ти е чудесна.И цветовата комбинация е много хубава! Благодаря, за интересното включване при КАРТИЧКОФУРИИТЕ.

Ina каза...

Страхотно се е получило,чудесна идея,прекрасно изпълнена и оформена, а и бабата ще е много доволна!

Toni каза...

Много ми харесва. Отдавна се каня да го пробвам тоя "водопад", но все ми се струва много труден и отлагам...някой ден:)

Изработена сватбена фотокнига