сряда, 5 септември 2012 г.

Сладко за зимата

Еми това се получава, когато си пиеш кафето сутринта, разглеждайки кулинарни блогове... Едвам изчаках децата да си хапнат добруджанките за закуска и се изстреляхме към пазара за продукти. Дори и липсата на вода не ме възпря! И ето го нашето сладко за зимата - естествено - пак нетрадиционно :)))
Голямо благодарско на The witch и за страхотните рецепти, и за етикетчетата и най-вече за чудесните публикации, с които ме стимулира за направата на сладката. Изтървала съм предизвикателството й, но пък ги направих всичките на един ден :))) Ето ги и тях:












2 коментара:

The witch каза...

Христина, толкова се радвам, че съм стимулирала конфитюропроизводство и в твоята кухня.
Поздравление за ентусиазма и ...(без помпозният смисъл на думата)... и за героизма да запретнеш ръкави дори при липсата на вода.
Снимките с накипрените бурканчета, строени в стройни редички ме трогнаха. Доставиха ми истинска радост.
Благодаря за гласуваното доверие.
Месецът на сините сливи е и ти напомням, че се получава чудесен мармалад - принципът е същият, но плодовете обезкостявам и блендирам. Опитай.
Може ли да публикувам линк към твоята публикация в моя блог. Надявам се на съгласие.
До скоро.

Чудесийки от хартийки каза...

Ау, благодаря за милите думи и за идеята за сливките! Доверието е абсолютно заслужено, защото нещата се получиха супер и ще се отбивам честичко при теб. Можеш да ползваш всичко, кото ти харесва от моя блог :)))

Изработена сватбена фотокнига