вторник, 13 януари 2015 г.

Мъфинчета

Отдавна не съм публикувала в секция "Творчество в кухнята", а и тук се вихря доста :)
Сега набързо публикувам две рецепти за мъфини, които правя най-често вкъщи и за които винаги ме питат за рецептите.  Едните са солени със сиренце и пресен лук. Правила съм ги и с праз. И ги правя задължително заради идеята ми, че първо трябва да се яде солено и после сладко. Но децата само ги кусват, след това се нахвърлят на сладките. А те са просото невероятни. Много ги харесвам като вкус и задължително правя 2 дози. Правила съм и промишлени количества от тях, за да черпи големият ми юнак в училище :)
Снимките на сладките мъфини са на авторката на рецептата Йоана /много са красиви, нали :)/
http://www.kulinarno-joana.com/2008/12/orange-chocolate-chips-cupcakes/
Аз обикновено пропускам шоколадовата заливка, но пак са чудесни.


 А за тези мъфини съм пропуснала да си запиша авторката на рецептата... sorry...


Няма коментари:

Изработена сватбена фотокнига