неделя, 24 юни 2018 г.

Кутийка в народен стил

Много ме радва, че все повече хора тачат българското и се опитват да спазват нашите обичаи и традиции. 
По повод кръщене с носии, се свърза с мен дама и ми постави задача, каквато не бях имала досега. Кутийка за кръщене с шевици и с изработени носии. Изразих съмнение дали ще се справя, но дамата нямаше съмнения :)

Не се и съмнявам 🙂 Имам наблюдения над работата Ви от години. Получавам всяка коледа Ваша картичка и даже имам подарък албум девет месеца в очакване, който е страхотен 🙂

Не е ли хубаво :) :) :)

А ето и какво се получи с кутийката:










И когато клиентът е доволен, аз съм направо щастлива :)

Кутийката е страхотна ! Много благодаря ! 🙂

P.S. Тази красота нямаше да е същата без страхотните дигитални хартии на DamayantiStudio. Благодаря ти много, Ив!!! Чудо човек си ти!

Няма коментари:

Изработена сватбена фотокнига