неделя, 20 май 2012 г.

Картичка за бързо оздравяване

На една много миличка и добричка колежка за съжаление й се наложи сложна операция и сега дълго време ще се лекува вкъщи. Тъй като много си я обичам, реших да й изпратя положителни вълни с една картичка. Доста време ми отне да намеря в нета подходяща рисунка. Тази не е точно това, което исках, ама колежката ми можеше и да оздравее, докато намеря най-подходящата... :)


Това е първата ми рисунка (със скромните ми 12 акварелни молива), която подарявам на някой /тук ми липсва един емотикон с изчервяващи се бузки/. Трябва ми още тренинг и техника, но ми харесва и трябва да се специализирам :)



P.S. Ще я включа в предизвикателството "Навън"  и в Забавлятелство Седмо "Книга за джунглата".
Публикуване на коментар

Изработена сватбена фотокнига