вторник, 22 май 2012 г.

Картичка за сватба

Преди да ви покажа сватбената картичка, вижте ме с мама, която вече е щастлива притежателка на парфюм в ръчно изработена кутийка. Дори букета избрах в тон с кутийката :)




A сега за сватбената картичка. Другата част от семейството беше поканена на сватба и сестра ми ме помоли да направя нещо като картичка, в която да сложат паричен подарък :) Денят ми беше сложен, тъй като големият ми син имаше рожден ден на другия ден и не искаше да просто да почерпи с кутия бонбони, а искаше мъфини /заради твоите красиви мъфини, Вили :)/. Та като се върнах от работа се метнах да пека мъфини - станаха общо около 70 бр. и след това до 1 ч. през нощта правих картичката. Ползвах шаблон от нета и стана доста бързичко.




4 коментара:

Toni каза...

Уау! Страхотни картички правиш! Поздравления! С удоволствие ще следя творчеството ти.

Addii каза...

Много ефектна е станала картичката,много ми харесва -много стилна!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Чудесни неща правиш, наистина. И аз се присъединявам да следя нещата ти..Картичката е много стилна, а като прочетох какво количество мъфини си сътворила се респектирах много силно..

Чудесийки от хартийки каза...

Благодаря много, момичета! Такъв стимул сте ми :)))

Изработена сватбена фотокнига